Elektronikus napló

Kedves Szülők, kedves Növendékek!

Az EMMI minisztere jóváhagyta az eKRÉTA rendszert, mint elektronikus adatnyilvántartást az Nkt. 2011. évi CXC. törvény 57. § (6) alapján.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy megkezdődött a zeneiskolában az elektronikus napló használata. A szabályok értelmében az elektronikus ellenőrzőhöz, mely az eKréta rendszer részét képezi, a szülőknek, gondviselőknek is hozzáférést biztosítunk.

Az eKrétát az alábbi linken keresztül érhetik el:

https://ujpestizenede.hu/kreta

Az eKréta üzemeltetőitől származó használati útmutató eléréséhez
KATTINTSON IDE!

 

2019. október 22-én vagy az azt követő napokban a rendszer a beiratkozáskor meghatározott szülői email-címre kiküldte a belépéshez szükséges gondviselői azonosítót,  és az ahhoz tartozó jelszót, amelyekkel használatba vehetik az eKréta „elektronikus ellenőrző” felületét.

Amennyiben nem kapott e-mailt, kérjük, minél hamarabb jelezze az info@ujpestizenede.hu címen!

FONTOS TUDNIVALÓK:

  • Minden növendékünkhöz csak egy gondviselői azonosítót hoztunk létre, akkor is, ha mindkét szülő adatait megadták. Az azonosítót a legutóbbi adategyeztetéskor (vagy beiratkozáskor) megadott „elsődleges kapcsolattartó”-ként megadott szülő címére küldtük el.
  • Nagykorú növendékeink a saját email-címükre kapták meg az adatokat, ők jogosultak belépni a rendszerbe a gondviselői azonosítóval.
  • A jelszó megváltoztatására a rendszer a bejelentkezést követően lehetőséget ad. Ha elfelejti jelszavát, azt kollégáink nem tudják megnézni a rendszerben, de ha jelzi a problémát az info@ujpestizenede.hu címen, új jelszót állítunk be Önnek.
  • A rendszerhez nemcsak a szülők, hanem a növendékek is hozzáférhetnek. Az ún. „tanulói azonosító”-kat a főtárgytanárokon keresztül kapják meg a diákok, papír alapon, 2019. októberében vagy 2019. november első napjaiban.

 

Klasszikus zenei, népzenei és jazz-oktatás Újpest szívében: 1042 Budapest, István út 17-19.