Kedves Szülők, kedves Növendékek!
Az EMMI minisztere jóváhagyta az eKRÉTA rendszert, mint elektronikus adatnyilvántartást az Nkt. 2011. évi CXC. törvény 57. § (6) alapján.
Tájékoztatjuk Önöket, hogy megkezdődött a zeneiskolában az elektronikus napló használata. A szabályok értelmében az elektronikus ellenőrzőhöz, mely az eKréta rendszer részét képezi, a szülőknek, gondviselőknek is hozzáférést biztosítunk.
Az eKrétát az alábbi linken keresztül érhetik el:
https://ujpestizenede.hu/kreta
Az eKréta üzemeltetőitől származó használati útmutató eléréséhez
KATTINTSON IDE!
2019. október 22-én vagy az azt követő napokban a rendszer a beiratkozáskor meghatározott szülői email-címre kiküldte a belépéshez szükséges gondviselői azonosítót, és az ahhoz tartozó jelszót, amelyekkel használatba vehetik az eKréta „elektronikus ellenőrző” felületét.
Amennyiben nem kapott e-mailt, kérjük, minél hamarabb jelezze az info@ujpestizenede.hu címen!
FONTOS TUDNIVALÓK:
- Minden növendékünkhöz csak egy gondviselői azonosítót hoztunk létre, akkor is, ha mindkét szülő adatait megadták. Az azonosítót a legutóbbi adategyeztetéskor (vagy beiratkozáskor) megadott „elsődleges kapcsolattartó”-ként megadott szülő címére küldtük el.
- Nagykorú növendékeink a saját email-címükre kapták meg az adatokat, ők jogosultak belépni a rendszerbe a gondviselői azonosítóval.
- A jelszó megváltoztatására a rendszer a bejelentkezést követően lehetőséget ad. Ha elfelejti jelszavát, azt kollégáink nem tudják megnézni a rendszerben, de ha jelzi a problémát az info@ujpestizenede.hu címen, új jelszót állítunk be Önnek.
- A rendszerhez nemcsak a szülők, hanem a növendékek is hozzáférhetnek. Az ún. „tanulói azonosító”-kat a főtárgytanárokon keresztül kapják meg a diákok, papír alapon, 2019. októberében vagy 2019. november első napjaiban.